søndag 26. oktober 2008

Valpekurs

Nå har jeg startet på et 8 ukers langt valpekurs i regi av Fokus Hundeskole. Vi har til nå vært gjennom en 3 timers teoridel som jeg ikke fikk være med på, samt 1 time med praktisk klikkertrening.





Her ser dere meg i gang med klikkertrening. En masse små pølsebiter (det beste jeg vet) hadde vi med.

Klikk/godbit - Klikk/godbit - Klikk/godbit ......... i flere varianter trente vi på. Skal lære meg å forbinde klikkelyden med noe positivt.



Etter endt trening var det rett til vask. Liker det ikke men aksepterer nødvendigheten.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Han er kjempeflink. Vi har hatt klikkertrening hele uken.

Anonym sa...

Hej! Gör nu ett nytt fösök att få till en kommentar!
Ja jag känner igen detta med badningen, de gillar det inte nåt vidare, men snäll som de är så finner de sig i det! Ska nu ta ett bad med morStaci med då sonen Chilli pinkade på henne då vi var ute för en stund sedan!
Kram